Toivottavasti osaat käyttää sitten... Tuosta puuttuu fillitkin.. Hmm..... En voi antaa tollasta roskaa! Joutuisit muutenkin animoimaan 8lla eri tonttulakki stickillä... Siitä puuttuu se kohta jossa on valkosta.
Sopisihan se ihan muuten, mutta kun itselläni ei ole mitään skanneria...
Tai sitten luin väärin, mutta tahtoisin että se tehtäisiin ihan koneella, mutta katotaan... En oikein vaan tiiä, mut millä sä yleensä ees teet sellaset Sigit? Piirräkkö vai onko sulla koneella sellai ohjelma?
Ookke, elikkä sellanen Nimi siihen sillee Niinkun hieman piikkimäisesti ja joku Rambo tyyppinen stiki siihen sillee siististi nojaamaan Onko liikaa vaadittu?
quote=Ninja Warrior]Tääkin on vanha aihe, cuRsekaan ei oo käyny PiFissä pitrkään aikaan :D[/quote] enpä olekkaa olin unohtanu täysin koko PiFi. sit tulin uudel acol ku en muistanu salista
Jos jotakuta kiinostaa niin voisin tehä nickistä ''graffitin''(tietenkin netistä saa hienompia, mutta mun tekemät on ainutlaatuisia >:D) Piirtäisin siis kotona paperille, skannaisin omalla skannerilla, sit voisin upata sen nettiin ja antaa linkin mistä saa!
Jos viitsit minulle tehdä? Ja sen pitäisi olla 2.2.5 käytettävä. Ei tarvitse kirjoittaa DevilHawk, kunhan lukee Hawk ja pirunsarvet tai jotain niihin liittyvää, kiitos =)
Sori, mutta en voi vaihtaa nickiä Wadeksi, koska kyseinen nimi on jo käytössä (joku tyyppi nimeltä WADE, tehnyt n. 3 postia 2006). Onko muita nimiehdotuksia vai pidätkö nykyisen?
ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti ottakaa chillisti ja trollakkaa villisti