Moi. sori en oo vastannu sulle vähään aikaan koska kone on rikki. .p oon iskän kännyl nyt ja sun anit on tosi cooleja. Ja en oo poistanu viestei mut kukaan ei dikkaa mun anei. xd
BOOM BOOM BOOM BOOM, I WANT YOU IN MY ROOM, WE COULD SPEND THE NIGHT TOGETHER, FROM NOW UNTIL FOREVER, BOOM BOOM BOOM BOOM, I WANNA DOUBLE BOOM, LETS SPEND THE NIGHT TOGETHER, TOGETHER IN MY ROOM
Kävisikö sulle sellainen aihe, kun Nightmare? Siis kaikki neljä hakkaa yhdessä demoneja? Tai siis ne olisi ekana erillään, ja sit tapais toisensa ja alkais ownata yhessä? Mielikuvitusta saa käyttää, mut ei mtn. Droidz demoneita jotka on pitkiä ruipeloita jotka on piikkejä täynnä, vaan ihan ite tehtyjä, sellasia simppelimpiä...
odotan innolla päästä näkemään sinun, ja myös muiden, pif collab osan :D
Tuskin ihan ootat multa collab osaa? Vaikka oonki ihan tyytynyt tekemääni jälkeen. Nojoo, korjauksen jälkeen oma arvioni muuttui kolmesta tähdestä neljään tähteen, suunnilleen samanlaista luokkaa, kuin minun "Shooting test"... Ei sitä voi ihan testiksi sanoa, kun muuttui jo aniksi:P Noh, mitäköhän mä tätä sulle selitän?
huoh... puhut noobeille tollasee sävyy 'et osaa ottaa kritiikkii vastaa painu vittuu noob' vaik ite et antanut kritiikkiä, vaan sanoit mielipitees suoraan siitä miten paskoja ne anit olivat mielestäsi.
opettele antamaan kritiikkiä ennen kuin puhut tuollaista paskaa. sun liikkeet on kyl aika paskoja tbh, ja sust tekee kehittyneen vaa BGt ja effektit.
Nii, että voisiks sä jeesaa mua?! Ihmettelen miten te saatte niin että siinä on teidän anin nimi ja sit siit tekstissä on se linkki että voi kattoa. nii haluisin sen mun Threadii ja Sigiin...
Meni kyl jo yli ymmäryksen. siis [url ja tähänkö se linkki?!] ja sit linkin teksti? Vai montako kertaa painan sen url? Laitanko sen linkin eteen ja linkin taakse?!
Joo... Mun aiheessani pivot vs tisfat oli oikeastaan idea vaan saada mielipiteitä ja en syytä mitenkään pivottia siitä että mulla on (kuulemma) huonoja aneja. Kuka vittu jaksaa pistää kymmenentuhatta kuvaa yhteen aniin?
Joo... Mun aiheessani pivot vs tisfat oli oikeastaan idea vaan saada mielipiteitä ja en syytä mitenkään pivottia siitä että mulla on (kuulemma) huonoja aneja. Kuka vittu jaksaa pistää kymmenentuhatta kuvaa yhteen aniin?
No vittu tietty. Luulin et se viesti oli mulla ja nyt Pivot Finland väittää etten ole kirjautunut jote en voi poistaa viestiä. Sori. Unohda mitä sanoin aikasemmin.
No vittu tietty. Luulin et se viesti oli mulle ja nyt Pivot Finland väittää etten ole kirjautunut jote en voi poistaa viestiä. Sori. Unohda mitä sanoin aikasemmin.