Koti Animaatiot Keskustelu Haku Kirjaudu Rekisteröidy Apua

Profiili (ShAdOw95) (ShAdOw95)

ShAdOw95

This user doesn't have a profile text.

Recent Activity

Posted a post with a title "Re: [Pivot] Pif Arena III TAISTELUPARIT"      29.8.2010 19:27:44
Posted a post with a title "Re: Yleinen animointi keskustelu/showoff."      24.8.2010 18:08:20
Posted a post with a title "Re: Yleinen animointi keskustelu/showoff."      24.8.2010 16:26:43
Posted a post with a title "Re: Yleinen animointi keskustelu/showoff."      23.8.2010 17:01:35
Posted a post with a title "Re: Koulu"      10.8.2010 14:24:52
Posted a post with a title "Re: Pivot Finland Joint| S. 12!"      26.7.2010 12:00:50
Posted a post with a title "Re: Ikänne?"      15.7.2010 13:59:27
Posted a post with a title "Re: FrozenMATOR - Tulevaisuuden animointiohjelma"      8.7.2010 13:06:51
Posted a post with a title "Re: 48H-kilpailun tulokset"      27.6.2010 19:47:48
Posted a post with a title "Re: PiF Arenan finaali! Juxi vs. DevilHawk!"      24.6.2010 15:33:35

76 Comments

PivotCrazy 27.5.2008 19:53:04 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ty ;D
MeetrioX 5.6.2008 08:48:09 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Joo savu on ladattu. Ja kiitos kommentista!
Pallopää 5.6.2008 21:20:58 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

wnb
son 20.6.2008 23:23:46 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

moi, käy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oneone11!!!!!!!1
MeetrioX 1.10.2008 19:34:14 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissakäy mun aneissa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nahjus 1.10.2008 21:45:40 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

FAIL
MeetrioX 4.10.2008 13:09:17 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

hieno
MeetrioX 29.10.2008 19:26:10 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

SPAM!!!! OON VITTU SPAMMERIX!!! IHQ!!! SPAM SPAM!!!

:3
son 30.10.2008 19:43:27 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Koitatko kerätä courtesyä myönteisillä kommenteilla? Aika n44b puuhaa -.-
son 30.10.2008 20:18:18 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

no oli se ihan, mutta kato se mun tekemä topikki sinne yleisee animaatio keskusteluu... Perusteluja, eikä se ollut edes nii hyvä ku yleensä MX:lt tulee ku sil ei omaa konetta ees,önlömlölk...
ETSI VIRHEEEEEET....(!)mörr
son 30.10.2008 20:24:41 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ei MX opi mitä'än jos saa vaa hyviä kehuja... Yritä jo ymmärtää...
PivotCrazy 6.11.2008 14:13:00 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ai..Sori!!!!Mä olin huolimaton koska en kattonut ton anin nimee. :D
Sori!
Fireblade 8.11.2008 13:02:32 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Sori :D

Mun pitäs varmaan käydä optikolla :P
son 12.11.2008 17:59:54 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

eipä mitään
son 14.11.2008 10:50:33 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

haluutko tehä jointin ku oon saanu ensin aksen kaa tehtyy?
son 17.11.2008 14:27:58 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

joo vaikka... srry et kesti vastaa...
Lööppi 17.11.2008 20:40:13 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ve'ä Tumppuuu! (Uus spämmi lähti kiertoo(Pistä eteenpäi))
Kannibaali 9.12.2008 19:50:26 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Hieno ava sul.
Lööppi 4.4.2009 09:42:57 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Kuitenkin.. Vedetään jointti?
Lööppi 9.4.2009 15:50:21 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Onko edistystä?
Lööppi 10.4.2009 08:17:56 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Jointtiin
Lööppi 11.4.2009 12:04:55 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Aikoja sitten..
batsmift 11.4.2009 14:12:40 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ima back to animating :__DDDD
Lööppi 11.4.2009 22:02:13 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Noh... pistän sulle nyt sen.
Lööppi 13.4.2009 16:02:05 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ei voi kestää noin pitkään?
Lööppi 13.4.2009 16:22:30 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Se riittää syyksi ^^
Lööppi 13.4.2009 16:22:30 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Se riittää syyksi ^^
Lööppi 14.4.2009 18:34:00 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Kumpaa jatkat siis?
valtus64 6.5.2009 19:05:18 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Pitäis kait joskus kokeilla jointtia :D
valtus64 6.5.2009 22:47:43 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

niin
Agustus 13.5.2009 07:01:39 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

User defined picture
Horhe 13.5.2009 22:10:17 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Joo no en oikeen oo syttyny tolle animoimiselle enää. Alkaa oleen tylsää. ei vaan pysty.
Raso 28.5.2009 22:31:02 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

mustan :>
Lööppi 2.6.2009 21:49:03 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Kyllä?
Jontsu3131 8.7.2009 13:36:52 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

nii esim sinulla on parempia animaatioita ku mulla eili siis sulla on parempi mahdollisuss. toivotaan parasta
Ezkimo8 18.7.2009 18:26:17 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

oli sit pakko päästä kommaan? xD
Ezkimo8 21.7.2009 22:45:29 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Käys kattoon mun uusin ani!
Ezkimo8 25.7.2009 19:30:18 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

User defined picture

Lisääs toi sun allekirjotukseen ^^
EagleHeart 28.7.2009 06:43:09 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

IHA VITU HIENO SIGI!!!
Ezkimo8 28.7.2009 18:14:29 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Kiitos...
Ezkimo8 31.7.2009 13:18:39 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Joo
Ezkimo8 31.7.2009 20:49:18 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

mo tuu meseen
Lööppi 16.8.2009 15:34:10 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Shadow, miten olisisi tehdäänkö uusi jointti collabbiin? lisään sinut uuteen meseeni.
Lööppi 16.8.2009 15:34:21 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Antaisitko sen..
Lööppi 17.8.2009 12:27:59 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Selvä siis, päätetäänkö aihe mesessä jne.
Lööppi 17.8.2009 12:27:59 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Selvä siis, päätetäänkö aihe mesessä jne.
Ezkimo8 20.8.2009 16:31:54 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Meseen!
Lööppi 10.9.2009 20:40:19 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

arh vittu hukkasin sen mun basen, lähetätkö sen entisen pif collab partin?
Ezkimo8 18.9.2009 16:34:39 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Lähetä viestii (puhelimella) ku tuutte!!!
rusty 19.9.2009 12:15:01 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

kommaas mun anit ;D kauhee vinetäjä mustaki tullu mut hieno jointti sul ja lööpil ,,;D
rusty 19.9.2009 13:38:55 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

kiits kommentista
Ezkimo8 19.9.2009 19:33:57 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Meseen...
Ezkimo8 5.10.2009 15:22:32 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Moro... Pikkusen ärsyttävää ku mese ei toimi täsä koneella
Ezkimo8 10.10.2009 21:40:47 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Tuu meseen
Ezkimo8 16.10.2009 19:09:35 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Wesnoth
Ezkimo8 20.10.2009 22:56:31 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Mahtaa olla tylsää ku kaikki viimiset viestit on sun lähettämiä... =D
Ezkimo8 20.10.2009 23:02:07 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Toimii
Ezkimo8 20.10.2009 23:02:20 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Huonosti
Ezkimo8 20.10.2009 23:03:17 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Tai joo ei toimi...
Ezkimo8 21.10.2009 16:30:48 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Tylsääääh.....
Raso 22.10.2009 14:05:01 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Ainii, voisin lähettääkki ku sun stickkihä siinä on mutta lähetän sen vähän illemmalla.
Ezkimo8 20.11.2009 19:11:54 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Meseen!!!
Ezkimo8 21.11.2009 18:26:28 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Meseee!!
Ezkimo8 24.11.2009 15:51:14 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

MESEEEEN!!!!
Ezkimo8 26.11.2009 16:27:24 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

ei toimi
Ezkimo8 30.11.2009 17:19:01 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Yritä jo nyt jumalsite ymmärtää et se ei toimi äitillä!!!!
ShAdOw95 30.11.2009 17:23:31 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

korjaa
Ezkimo8 2.12.2009 18:48:18 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Mese!!
Ezkimo8 3.12.2009 16:02:52 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

MESE VAUHTIA EN VOI SOITTAA KU EI OO SALDOO!!!!
Ezkimo8 4.12.2009 17:02:16 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Möö
Ezkimo8 5.12.2009 21:45:03 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

MESEE!
Ezkimo8 14.12.2009 20:42:50 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

User defined picture
Ezkimo8 30.12.2009 23:20:16 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Mese!
Ezkimo8 27.2.2010 13:03:16 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

MESEE!!
Ezkimo8 28.2.2010 17:45:23 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

mese!
Ezkimo8 8.3.2010 19:58:29 Vastaa tähän viestiin lainaamalla Poista tämä viesti
User's avatar

Mese

Tietoa    Käyttöehdot    IRC
Pivot Finland © 2010 Frozenball (orkkiolento at gmail dot com) | Powered by Tairo 1.0.0