Koti Animaatiot Keskustelu Haku Kirjaudu Rekisteröidy Apua

Argek Pivotin julkaisuongelma · 13.3.2010 20:23:59 #200887
User's avatar

Newbie
Ryhmä: Jäsen
Käyttäjä #x: 4506
Liittyi: 13.3.2010
Varoitukset: 0 %
Lähetä yksityisviesti Tämä käyttäjä ei ole paikalla.
Eräänlainen kysymys vaan. Kun minulla on nyt uusi tietokone (Windows 7) niin minulla on ilmenny tämmoinen ongelma jossa yritän uploadaa näitä animaatioitani tähän koneelle, mutta niitä ei näy kansiossa, jossa pidän niitä. Kun avaan pivotin ja haluan katsoa animaationi, näen sen muitta mutkitta, mutta siinä on lukon kuva. Katson ominaisuuksia, ja siinä on "vain luku" nappi pohjassa. Laitan sen pois päältä mutta kun painan ok, tulee virhelappu jossa lukee: Näiden määritteiden muuttaminen edellyttää järjestelmänvalvojan oikeuksia. Sitten painan "jatka" ja lappu häipyy. Mutta "vain luku" säädös on edelleen päällä. Auttakaa, sillä haluan laittaa animaatioita tänne!. Vanhalla XP:llä on toiminut mainiosti.
Raso Re: Pivotin julkaisuongelma · 13.3.2010 20:30:59 #200888
User's avatar

Yah!
Käyttäjä #x: 3853
Liittyi: 02.3.2008
Varoitukset: 10 %
Ku napsautat oikeella hiiren painikkeel sitä niin onko missää sellasta että "korjaa"

Itellä oli vähän samantyylinen ongelma mut sit painoin jotain ja se avas sen animaation explorelissa ja sen jälkeen sen pysty laittamaan esim. imagehostiin.
... Life sucks and then you marry someone who doesn´t. ...
User defined picture
Argek Re: Pivotin julkaisuongelma · 13.3.2010 20:43:03 #200889
User's avatar

Newbie
Ei mulla oo semmosta "korjaa" vaihtoehtoa siinä. Voiko palomuuri tai joku suojauslaite aiheuttaa tämän?

Ainiin ja vielä se juttu, että toi lukon kuva ilmestyy vaan niissä mun tekemissä tiedostoissa, kansiossa jne. Eli esim. Pivotin mukana ne pari esimerkkianimaatiota voisin uploadaa tänne.

Ainiin, ja kyllä, olen tietokoneella järjestelmänvalvoja, eikä muita käyttäjätilejä ole.
FireSky Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 00:48:30 #200892
User's avatar

Bugeja löytyy :(
Käyttäjä #x: 2515
Liittyi: 09.2.2007
Minullakin oli tuo ongelma, kokeile kopioda yksi animaatio työpöydälle ja jos lukko häipyy niin tee uusi kansio sinne minne haluat ja kopio kaikki sinne voi johtua kansiosta, minulla oli endorphin animaatio jota ei pystynyt lähettämään esom. msn kaverille ja näin lukon, kokeilin kopiontia työpöydälle ja se toimi :) uskon että johtuu siitä kansiosta, kokeile katsoa kansio tietoa jos siellä lukee vain luku niin johtuu siitä :/
User defined picture
User defined picture
http://zefer.web44.net/ip.php
^klikkaappas, jos halluut IP:s nähhä!
PSP modauksia (kysy lisää yksityisviestillä).
Argek Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 08:04:22 #200895
User's avatar

Newbie
Joo, yritin kopioida tuon koko Pivot Stickfigure animator-kansion työpöydälle, mutta en löydä niitä animaatiota vieläkään ilman pivottia. Mutta, siinä ei tule semmosta sinulla ei ole järjestelmänvalvojan oikeuksia-juttua, kun otan "vain luku" säädöksen pois.

Ja uusi juttu jonka huomasin. Kun menen ominaisuuksiin, "vain luku" nappi on pohjassa sillä tavalla, että koko nappi on sinisen neliön peittämä. Kun klikkaan kahdesti, tulee se "oikein" merkki. Mitä tuo neliö tarkoittaa?
Zimplozik Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 08:21:40 #200896
User's avatar

Poliisi
Käyttäjä #x: 4223
Liittyi: 27.2.2009
Itse asiassa minulla ON samanlainen ongelma pivottini kanssa. Kerran kun tein koneella pitkästä aikaa animaation, ajattelin laitttaa tänne mutta kun ei onnistunut enkä jaksanut kysyä tai yrittää enempää niin päätin unohtaa pivotin ainakin joksikin ajaksi. Mutta jos joku keksii ratkaisun, pääsen itsekin animoimaan, kun mieli tekisi postata pari animaatiota. :D
FireSky Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 09:33:41 #200897
User's avatar

Minulla ainakin oli tuo neliö 'kokonaan' täynnä sinistä ja otin sen pois ja se kysyi että missä otetaan käyttöön, sitten tuli teksti, että vaatii järjestelmävalvojan, klikkasin jatka ja se alkoi muuttamaan määritettä kansioon ja se alakansiohin ja tiedostoihin...

Elikkä pitäisi toimia kun ottaa 'vain luku' pois kansion ominaisuuksista.
User defined picture
User defined picture
Argek Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 13:07:21 #200906
User's avatar

Newbie
Juu, yritin tota ja se sano että ku painoin sitä jatka, niin se sano että: Virhe otettaessa käyttöön määritteitä, käyttö estetty.
FireSky Re: Pivotin julkaisuongelma · 14.3.2010 15:43:32 #200908
User's avatar

Lukitus voi olla koko program filessa tai itse koko levyssä;)
User defined picture
User defined picture
Vastaa

Tietoa    Käyttöehdot    IRC
Pivot Finland © 2010 Frozenball (orkkiolento at gmail dot com) | Powered by Tairo 1.0.0